
مقدمهاهدافی که برای ساعت تربیت بدنی توسط کارشناسان درنظرگرفته شده شامل سه حیطه دانشی (علوم ورزشی وقوانین ومقررات رشته ها )، نگرشی (برنامه هایی جهت رشد عاطفی – اجتماعی) ومهارتی (آمادگی جسمانی وآموزش مهارتهای ورزشی) می باشد که لازم است دربرنامه درسی مدارس گنجانده شود. لیکن ازآنجا که تربیت بدنی بیشتر با فعالیتها وتجربه های عملی ومهارتهای سروکار داردتا موضوعات ذهنی ، ممکن است تلاشی برای اطلاع وآگاهی از دیگر جنبه های علم ورزش که لازمه دستیابی به اهداف آن است توسط دانش آموزان صورت نپ ...