دانلودتحقیق با موضوع فرآیندهای سینمایی و ساختارها، در قالب word و در 184 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق: راجرلین هارت کارگردان فرانسوی ( - 1903) مستندساز، منتقد و نظریهپرداز
سینمایی. این کارگردان فیلمهای مستند، با آنکه کمتر فیلمهای طویل ساخته
است، اما نفوذ فراوانی بر کارگردانان نهضت سینمایی "موج نو"ی فرانسه داشته
است. بعضی فیلمهای کوتاه: "مترو" (1934)، "کوت داوزور" (1948). فیلمهای طویل: "تعطیلات آخر" (1947)، "دختری در کوهستان" (1964). اتین سورسو فیلسوف
فرانسوی ( - 1892) یکی از بنیانگزاران علم جدید فیلمولوژی است و سردبیری
مجلهی "لارودستیک" را به عهده دارد. از نظر او هر اثر هنری، دنیای خاصی
است که دارای ابعاد فضایی، زمانی و درونی خاص خود است. از آثار او: "آینده
زیباییشناسی، (1929)، "هنرهای تطبیقی" (1947). آندرو ساریس منتقد
سینما، آمریکایی، منتقد مجله آمریکایی "ویلج ویس"، استادیار سینما در
دانشگاه نیویورک، عضو هیئت مدیرهی فستیوال نیویورک، سردبیر نسخه انگلیسی
زبان "کایه دو سینما" (67- 1965)، همکاری با نشریه سینمایی "فیلم کالچر"
(از 1955 به بعد)، مؤلف کتابهای "فیلمهای جوزف فن اشترن برگ"، "کارگردانان
آمریکایی" وی برای نشریات متعددی مقاله نوشته است. ادگار مورن نویسنده،
جامعهشناس و روزنامهنگار فرانسوی ( - 1921) سرپرست مرکز تحقیقات علمی،
منتقد سینما و مدیر مجله "ارگومان"، از نوشتههای وی: "انسان و مرگ"،
"انتقاد از خود"...