دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت، در قالب ppt و در 52 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:ISO 9000:2000 کیفیت را این گونه تعریف می کند: میزانی که مجموعه ای از ویژگی های ماهیتی الزامات را برآورده می سازد. از دیدگاه مشتری : میزانی که باعث رضایتمندی می شود . ISO 9000:2000 کنترل کیفیت را اینگونه تعریف می کند: بخشی از مدیریت کیفیت که بر برآورده کردن الزامات مربوط به کیفیت، تمرکز دارد . ISO 9000:2000 تضمین کیفیت را اینگونه تعریف می کند: فعالیت های هماهنگ شده جهت هدایت و کنترل یک سازمان از نظر کیفیتاصول مدیریت کیفیت 1- مشتری محوری 2- راهبری 3- دخیل بودن افراد 4- نگرش فرایندی 5- نگرش سیستمی در مدیریت 6- بهبود مداوم 7- نگرش واقع بینانه در تصمیم گیری 8- روابط سودبخش متقابل با تامین کننده