دانلود تحقیق با موضوع فرصت های جهانی شدن و توریسم در کشورهای در حال رشد (نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران)،درقالب word و در 126 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:توریسم با نزدیک کردن مردم و فرهنگهای مختلف به یکدیگر، نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا میکند. با افزایش دسترسی و سهولت حرکت در کشورها و آشنا شدن با فرهنگها، بازار توریسم برای برآوردهکردن درخواست فزاینده پذیرش انواع مختلف مسافران توسعهیافته است. توریسم با نزدیک کردن مردم و فرهنگهای مختلف به یکدیگر، نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا میکند. با افزایش دسترسی و سهولت حرکت در کشورها و آشنا شدن با فرهنگها، بازار توریسم برای برآوردهکردن درخواست فزاینده پذیرش انواع مختلف مسافران توسعهیافته است. همان طور که مقصدها گسترش مییابد، مردم بیشتری در جستوجوی تجارب خاص و متفاوت هستند. خاص بودن و تفاوت غالبا با انتظاراتی که جهانی شدن ایجاد کرده، تطابق ندارد. در حالی که هتلهای لوکسی مانند هیلتون در جهان همچنان نوع خاصی از توریست را به خود جذب میکنند، نوع خاصی از بازار توریسم در جستوجوی جایی است که جهانگرد بتواند در محیطی با جامعه و فرهنگی کاملا متفاوت خود را بیابد. برای کشورهای اروپایی که غالباً کوچک نیز هستند و کشورهای در حال رشد و شکننده، این دسترسی و تعداد بیشتر توریست چه مفهومیدارد؟ ...
توضیحات:در این محصول به موارد پایین پرداخته می شود:برنامه راهبردی در رونق گردشگری تـوریسم مــذهبـی در استان ایلام توسعه گردشگری نیازمند آموزش بنیادی است جهانگردی در خدمت توسعه اقتصاد کشور دایره خالی توریسم مجازی دیپلماسی گردشگری ایران عامل گردشگری و توسعه پایدار در جامعه فرصتهای جهانی شدن و توریسم در کشورهای در حال رشد نقش ict در صنعت گردشگری گام های مثبت در عرصه گردشگری گردشگری اکثیر اقتصاد نیست گام های مثبت در عرصه گردشگریگردشگری در سومین سال چشم انداز گردشگری در مثلث فرهنگ گردشگری، پردرآمدترین صنعت الگوهای توسعه توریسم