فایل جی

دریافت مقالات علمی و پروژه های دانشجویی

فایل جی

دریافت مقالات علمی و پروژه های دانشجویی

تحقیق بررسی مدیریت کانال های توزیع

تحقیق بررسی مدیریت کانال های توزیع




دانلود تحقیق در مورد بررسی مدیریت کانال های توزیع،در قالب word و در 93 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول: کلیات پژوهشمقدمه1-1- بیان مسأله1-2- اهمیت و ضرورت پژوهش1-3- اهداف پژوهش   1-3-1- هدف اصلی پژوهش1-4- سؤالات اصلی پژوهش1-5- قلمرو پژوهش1-5-1- قلمرو موضوعی1-5-2- قلمرو زمانی1-6- تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش
فصل دوم: ادبیات پژوهشمقدمهالف) مبانی نظری پژوهش2-1- شبکه توزیع کالا2-1-1- کانال های توزیع2-1-2- تعریف کانال توزیع2-1-3- اهمیت واسطه ها در کانال های توزیع2-1-4- عوامل کانال ها2-2- اهداف و الزامات کانال2-2-1- بررسی این عوامل2-3- ساختار کانال های توزیع2-3-1- ساختار کانال (محصولات مصرفی)2-3- 2- محصولات صنعتی2-4- کانال های چند گانه (دو سویه)2-4-1- تعریف کانال توزیع چندگانه2-4-2-  هماهنگی2-5- رفتار کانال توزیع2-6- استراتژی هل دادن در مقابل استراتژی کشیدن2-7- سیستم توزیع فیزیکی2-8- هزینه و خدمات پشتیبانی مشتری2-9- مفهوم مرکز – توزیع2-10- حمل و نقل2-11- مدیریت موجودی کالا2-11-1 - مدیریت توزیع فیزیکی (PDM)2-11-2- رابطه2-12- فرآیند توزیع2-12-1- موجودی2-12-2- انبارداری2-12-3- حمل و نقل2-13- نگرش سیستمی به مدیریت توزیع فیزیکی2-14- تعهد2-14-1 تعهد محاسبه ای2-14-2 - تعهد نگرشی2-14-3- نتایج و پیامدهای تعهد2-15- ارتباطات2-15-1- ابعاد ارتباطات2-16- عملکرد2-17- رضایت2-18- اعتماد2-18-1- اعتماد عاطفی2-18-2- اعتماد محاسبه ای2-18-3- اعتماد زمینه ای2-18-4-اعتماد مداوم2-18-5- اعتماد مبتنی بر قابلیت2-18-6- اعتماد معتبر و باورکردنی2-18-7- اعتماد خیرخواهانه2-18-8- نتایج و پیامدهای اعتمادب- مروری بر پیشینه پژوهش.
فصل سوم: روش شناسی اجرای تحقیقمقدمه3-1- روش تحقیق3-2- جامعه آماری 3-3- نمونه گیری3-4- روش گردآوری اطلاعات3-5- محدودیت های تحقیق
فصل چهارم: پیشنهادات و نتیجه گیری4-1- خلاصه4-2- نتیجه گیری4-3- موانع و محدودیت ها4-4- پیشنهادهای مدیریتی و کاربردیمنابع و مآخذ

چکیده تحقیق:تصمیم دربارة کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهم ترین تصمیم هایی است که فراروی مدیران قرار دارد. تصمیم دربارة توزیع کالا بر سایر تصمیم های بازاریابی، تأثیر مستقیم می گذارد. نبض شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما اغلب شرکت ها به کانال های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان باری برای آنان به دنبال دارد. از این رو، احتیاج به همکاری نزدیک و انتخاب درست شرکت های پخش در کانال های توزیع و حفظ همکاری بلندمدت، اهمیتی دوچندان پیدا می کند. توزیع کالاها و خدمات، بخش عمده ای از تولید ناخالص داخلی کشورها را به خود اختصاص می دهد. بنابراین وجود یک نظام توزیع کارآمد می تواند به توسعة پایدار اقتصادی کشورها کمک کرده و بسیاری از هزینه های اضافی را از دوش مصرف کنندگان نهایی بردارد.هدف تحقیق بررسی و مطالعه و بررسی درک کانال های توزیع برای بهتر مدیریت کردن آن ها می باشد .

تعداد مشاهده: 8871 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 93

حجم فایل:3,345 کیلوبایت



دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.