دانلود تحقیق در موردخودتنظیمی،در قالب word و در 87 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمهتحقیقاتیادگیری دانشگاهیمراحل برنامه ریزی شخصیاستراتژی تنظیم برنامه های شخصیدروس فردیدرس: تنظیم اهداف کوتاه و طولانی مدتدرس: پیگیری شخصیدرس: مدیریت زمان و سازماندهیدرس: روشهای مطالعه و یادگیریدرس: روش های آزمون سازیدرس: توسعه طرح کلی خودرابطه باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمیالگوی پیشرفت مهارت برنامهریزیتئوری vygotsky دربارۀ بازی روانی اجتماعیموقعیت تصویرسازینقش هابازی اجتماعی و روانی و زبان برنامه ریزی شخصیمقیاس های بازی و تنظیم و برنامه ریزی و شخصیکد گذاری بازی های اجتماعی و روانیمقیاس Smilansky که برای ارزیابی بازی اجتماعی نمایشی به کار می رودبرنامه ریزی شخصیابعاد یادگیری خودگرداننظریه های خودتنظیمیالگوهای یادگیری خودگردانالگوی پنتریچیادگیری خودگردان و آموزش الکترونیکیجمعبندیمنابع
بخشی از چکیده تحقیق:خودتنظیمی، پیامدهای ارزشمندی در فرآیند یادگیری، آموزش و حتی موفقیت زندگی دارد و یکی از مفاهیم مطرح در تعلیم و تربیت معاصر است. چهارچوب اصلی نظریه یادگیری خودتنظیمی بر این اساس استوار است که افراد چگونه از نظر باورهای فراشناختی، انگیزشی و رفتاری، یادگیری خود را سازماندهی میکنند. یادگیری خودتنظیمی به معنای ظرفیت فرد برای تعدیل رفتار متناسب با شرایط و تغییرات محیط بیرونی و درونی است و شامل توانایی فرد در سازماندهی و خود مدیریتی رفتارهایش جهت رسیدن به اهداف گوناگون یادگیری است و از دو مؤلفه راهبردهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری تشکیل شده است...