دانلود تحقیق در مورد گسترش یک روش آموزشی ترکیبی به منظور پرورش سواد اطلاعاتی،در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.
چکیده تحقیق:مفهوم برنامه آموزشی با هدف پرورش سواد اطلاعاتی دانشمندان آلمانی ارائه شد. برنامه از یک روش ترکیبی آموزشی استفاده خواهد کرد و میتواند با سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان و تخصص روان شناسی آنها منطبق گردد. در مطالعه پایلوت، تفاوتهای معنی دار در خصوص این متغیرها بین دانشجویان سال اولی (n=22)، دانشجویان سطوح پیشرفته (n=21) و دانشجویان (PHD (n=21 دیده شد.علاوه بر این، یک عملیات جستجوی اطلاعات در بین دانشجویان سال اولی و دانشجویان سطوح پیشرفته به اجرا درآمد که طی آن میبایست منابع اطلاعات متفاوت را مورد استفاده قرار میدادند. هر چند این تفاوتها منجر به اجرای متفاوت عملیات نگردید.