دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی و خارجی)،در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقیقبیان موضوع یا تعریف مسألهضرورت انجام تحقیقپیشینه تحقیقفرضیاتتعریف عملیات متغیرهانوع تحقیق و دلایل آنابزار گردآوری داده هاجامعه آماریمراحل انجام تحقیقتعریف مفاهیممحدودیت ها فصل دوم: ادبیات تحقیقبخش اول: آشنایی با صنعت چرم سبکتاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازیتکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرممراحل ساخت چرمعوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرمالف- پوستب- چرمانواع چرم و موارد استفاده از آنانواع محصولات چرمیبخش دوم: مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آنتجارت بین الملل و کشورهای رو به توسعهجایگاه صادرات غیرنفتی در اقتصاد کشورآثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدینقش صادرات غیرنفتی در ایجاد اشتغالتعریف استراتژینقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادیالف- استراتژی جایگزینی وارداتب- استراتژی توسعه صادراتانواع استراتژی های رقابتی عامرهبری در هزینهتمایز محصولتمرکز (محدودنگری)میانه رویتعریف بازاریابیاستراتژی های عمده تقسیم بندی بازار1- استراتژی بازاریابی یکسان2- استراتژی بازاریابی تفکیکی3- استراتژی بازاریابی تمرکزیارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازارتقسیم بندی بازار های بین المللیاستراتژی توسعه آمیخته بازاریابیآمیخته محصولاهمیت قیمت در آمیخته بازاریابیآمیخته تشویق و ترفیعاجزای تشویق و ترفیعتوزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابیتصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل2- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل (Deciding wether to go abroad)3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل (Deciding Which market to enter)4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی (Diciding how to enter the market)5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل (Deciding on the markting program)6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل (Diciding on the marketing organizition) فصل سوم: روش تحقیقمصاحبه با مدیران واحدهاجامعه آماریمنابع اطلاعات فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده هااطلاعاتی راجع به مدیران مراکزبررسی فرضیه هافرضیه 1فرضیه 2فرضیه 3فرضیه 4فرضیه 5تحلیل یافته های مصاحبه ایتولید کنندگانفروشندگانمشتریانتبلیغات برای فروش فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاداتنتیجه گیرینتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 1نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 2نتایج به دست امه در ارتباط با فرضیه 3نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 4نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 5پیشنهاداتپیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 4پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 5سایر پیشنهاداتتوصیه به سایر دانشجویان محققینمنابع
بخشی از متن تحقیق:تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازی:انسان های نخستین به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شکار حیوانات می زدند. پوست نیز جایگاه ویژه ای داشته است. چراکه این فرآورده دامی بهترین وسیله پوشش انسان ها برای جلوگیری از خطرات گوناگون بوده است. این نوع استفاده از پوست را می توان منصوب به عصر یخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اولیه از استخوان و سنگ های تیز به منظور از بین بردن گوشتهای اضافی و ضایعات پوست استفاده می کرد. ولی بزودی به فسادپذیری سریع این نوع پوست ها در مقابل انواع میکروب ها و باکتری ها پی برد. بعدها مبادرت به خشک کردن پوست در برابر آفتاب یا آتش کرد. که بازهم پوستی شکننده و غیر قابل استفاده به دست می آورد تا این که سرانجام متوجه فوائد عصاره های گیاهی برای جلوگیری از فساد پوست گردید.مصریان قدیم از حدود 2500 سال قبل از میلاد، از ترکیبات معدنی آرد شده مانند املاح آلومینیوم و دانه های مازو برای ساخت چرم استفاده می کردند. یونانیان و رومیها، از پوست و برگ درختان کاج و صنوبر استفاده می کردند. با توجه به این نکته بسیار مهم که صنعت چرمسازی در طی زمانی بسیار طولانی به تکامل خود رسیده و تجربیات فراوانی را پشت سر گذارده است. از زمانهای قدیم پوست به عنوان یکی از صنایع دستی حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستایش بوده است.مواد اولیه پوست برای افراد شکارچی آن زمین که هنوز دوره کشاورزی را آغاز نکرده بودند و از نظر شرایط محیطی نیازمند به اسب بودند، به راحتی قابل تهیه بود. احتیاجات شدید آن ها باعث گردید تا پوست را به گونه ای نرم نمایند که علاوه بر خشکی، در مقابل فساد نیز پس از بارها خیس شدن از مقاومت کافی برخوردار باشد. اطلاعات باستان شناسان هنوز به درستی نتوانسته اند قدم های ابتدایی را که انسان های اولیه در تبدیل پوست برداشته اند، بجز شواهدی مبنی بر دود دادن همراه با مالیدن روغن و مغز حیوان به داخل پوست و ساخت چرمهای بسیار خام را ارائه دهند. البته عملیات و کارهای مختلفی که روی پوست به صورتهای مختلف انجام می گرفت و باعث اصلاح نرمی و کاربرد بهتر آن می گردید نیز می توانست از جنبه های تکمیلی محسوب شود. مردم غارنشین در رابطه با اعتقادات مذهبی خود برای حیوانات و پوست آن ها و هم چنین شکل نهایی محصول ساخته شده از پوست اهمیت خاصی قائل بودند.