دانلود تحقیق در مورد بررسی و مقایسه میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحانات و در ایام امتحانات،در قالب word و در 71 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: ادبیات پژوهشمقدمهبیان مسألهاهمیت و ضرورت پژوهشاهداف پژوهشفرضیه های پژوهشتعریف متغیرها فصل دوم: پایه های نظری و پیشنة تحقیقمقدمهاضطرابعلائم اضطراببیماری هایی که در اثر اضطراب ایجاد می شوندرویکردهای نظری به اضطراباضطراب امتحانپیشینه تحقیقات فصل سوم: روش تحقیقمقدمهجامعه آمارینمونه آماریشیوه اجرای تحقیقروش های آماری فصل چهارم: یافته های پژوهشیمقدمهیافته های توصیفییافته های استنباطی فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری مقدمهبحث و نتیجهگیریپیشنهادهای کاربردیپیشنهادهای پژوهشیمحدودیتهای پژوهشمنابع و ضمائم
توضیحات:مقدمه قرن حاضر قرن فنآوری، قرن اضطراب و قرن پیچیدگیهاست که هر کدام انسان را مخاصره کردهاند. در میان این گرداب، آن چه از انسان امروزی انتظار میرود دانش آموزی و کنار آمدن با پیچیدگیهای دنیاست. این پیچیدگی، انسان امروزی را بر آن داشته تا با آن کنار آید و برای کنار آمدن بر این وضع، از مکانیزم تعادل حیاتی سود میجوید. انسان مجموعهای از هیجانات است که برای مقابله با این پیچیدگی با آنها توسل میجوید. در این میان اضطراب مشهود و بارز است. همه ما از معنای واژه اضطراب و چگونگی احساسمان در زمانی که میگوییم مضطربیم، تصور کلی داریم. ما میتوانیم تا حدی در مورد تجربه درونی مرتبط با چنین احساسهایی هم داستان باشیم. جدا از نظریهپردازیهای که در مورد اضطراب شده، اضطراب نقش یک علامت خطر را مبنی بر این که جریان بر وقف مراد نیست برای فرد ایفا می کند. در این تلاطم قرن، نقش انسان بر کسب دانش رقم زده است. انسان دانش را کسب کرده و به پیش میرود و هرچه میآموزد در انبار ذهن خویش آنها را اندوزش میکند. انسان در عصر پراضطراب به پیش میرود و علم میآموزد ولی ارتباط مخزن اندوزش ذهنی وی با این هیجانات، او را با مشکلات عدیدهای مواجه ساخته است. ارتباط بین هیجانات و حافظه بسیار پیچیده است؛ زیرا این دو در بسیاری از زمینهها با یکدیگر روابط متقابل دارند( خداپناهی، 1376).