دانلود گزارش کارآموزی در پست برق متروی تهران،در قالب doc و در 93 صفحه، قابل ویرایش، شامل: پیش گفتارساختار پست های فشار قویدسته بندی پست های فشار قویاجزاء تشکیل دهنده پست هابررسی تجهیزات فشارقوی، حفاظت، کنترل و ثبات وقایعسیستم تغذیهسیستم زمینترانسفورماتور جریانمشخصات فنی شینه ها در پست های فشارقویموج گیر و تجهیزات کوپلینگاجزاء اصلی یک سیستم PLCرآکتورهای موازیترانسفورماتورهای ولتاژ خازنیسیستم حفاظت از صاعقهسکسیونرترانسفورماتور زمین- کمکیبریکرسیستم کنترلسیستم اسکادارله هاتب چنجرتابلوی آلارم پست برق بنیاد رنگمنابع
بخشی از ابتدای تحقیق:مزایای استفاده از راه آهن برقی نسبت به دیزلی باعث شده است که تمام کشور های توسعه یافته و درحال توسعه، تلاش روز افزونی برای بهره مندی بیشتر از این سیستم آغاز کنند. در کشور عزیز ما نیز بحث راه آهن برقی، از سال ها قبل مطرح بوده است و در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، فقط یک محور راه آهن برقی در مسیر تبریز- جلفا احداث و به بهره برداری رسیده است. در سال های پس از انقلاب با وجود تمام مشکلات، با تلاش مسئولین و شرکت راه آهن برقی تهران و حومه سر انجام در سال ۱۳۷۷ دومین محور راه آهن برقی کشور در مسیر تهران- کرج به بهره برداری رسید. نحوه تغذیه و کنترل شبکه برق رسانی از اساسی ترین موضوعات قابل بحث در این زمینه می باشد. در این مبحث ما با پست های برق مترو تهران – کرج، آشنا شده و قسمت های مختلف آن را بررسی کرده و از اساس کار، این سیستم آگاه خواهیم شد. باید شبکه برق طوری طرح ریزی شود که از یک پایداری و ثبات قابل قبول و تا حد امکان مطمئنی برخوردار باشد. امروزه قطع شدن برق برای مدت کوتاهی باعث مختلف شدن زندگی فردی و قطع شدن برق کارخانه های صنعتی و مصرف کننده های بزرگ، مؤسسه های علمی و پژوهشی به مدت نسبتاً طولانی موجب زیان های جبران ناپذیر میشود. لذا قطع شدن و یا قطع کردن دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی معیوب از شبکه لازم است، ولی کافی نیست. بلکه باید تدابیری به کار برده شود که برق مصرف کننده ای که در اثر به وجود آمدن عیب فنی از شبکه قطع شده است، در کوتاه ترین مدت ممکنه تأمین گردد. انتقال برق، وقفه را دستگاه ها و وسائل حفاظتی تامین میکند که ما به آن ها، رلههای حفاظتی و یا رله میگوئیم...