دانلود پرسشنامه استاندارد بازاریابی حسی، در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
توضیحات: پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دست یابی به نتایج دقیق تر از جامعه آماری می باشد.
تعداد گویه ها: 28 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت تجربیات حسی (حواس پنج گانه)= 5 سؤال تجربیات شناختی خلاقانه (فکر کردن)= 6 سؤال تجربیات فیزیکی، رفتاری و سبک زندگی (عمل)= 5 سؤال تجربیات احساسی (احساس)= 5 سؤال تجربیات هویت اجتماعی (رابطه)= 7 سؤال
پرسشنامه حاضر برگرفته از مقاله صالح عبادی با نام بررسی تاثیر بنیانهای
بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
می باشد. منبع: عبادی، صالج،.پیرایش،رضا،.جعفری،مصطفی.(1395). کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد و حسابداری،کشور نروژ