دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان
استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از
عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه
اجتماعی، به همراه اصل مقاله،
جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Social
Media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating
roles of social skills and social media sales industry
عنوان فارسی مقاله: استفاده
از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش. تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17 تعداد صفحات فایل اصلی: 10