فایل جی

دریافت مقالات علمی و پروژه های دانشجویی

فایل جی

دریافت مقالات علمی و پروژه های دانشجویی

تحقیق رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد

تحقیق رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد




دانلود تحقیق با موضوع رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد،در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.

چکیده تحقیق:مدیریت کارآمد روابط مشتری، یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است. سازمان ها نیاز به اطلاعاتی درباره این که مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آن ها چیست و چگونه باید نیازهای آن ها را برطرف کرد، دارند.
این تحقیق در پی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری  با عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری است. روش های تحقیق توصیفی، کاربردی و همبستگی در پژوهش انجام شده به کار گرفته شده است. جامعه آماری پژوهش، تمامی بانک های مرکزی بخش دولتی و خصوصی شهر تهران است.به منظور جمع اوری اطلاعات، یک پرسشنامه برای سازمان بانک ها و دو پرسشنامه ای دیگر برای مشتریان بانک ها طراحی و تدوین شد.
تحقیقات متعدد نشان می دهد که CRM، تاثیر به سزایی بر عملکرد بازاریابی سازمان ها می گذارد. لیکن، در پژوهش انجام شده، بین متغیرهای مورد مطالعه ارتباط ضعیفی وجود دارد.

تعداد مشاهده: 8904 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:27 کیلوبایت



دانلود فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.