دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل، روش ها و راه کارها،در قالب ppt و در 58 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بازاریابیبازاریابی چیست؟ مقایسه نگرش های سنتی و نوین مدیریت داد و ستد ارکان و ابعاد بازارشناسی مشتری شناسی تجریه و تحلیل مصرف کنندهزقیباهداف اساسی بازار یابی عبارت اند ازابزارهای بازاریابیمدلی برای شرکت ها و سازمان های پویا و کارآمدفرایند بازاریابی ارزشی (نوین) مدیریت و کسب وکار شبکه ایمفاهیم گوناگون کیفیتسطوح درگیری در بازاریابی بین المللی اهداف و جایگاه صادرات کنونیچرا شرکت ها در صادرات کامیاب نمی گردند؟چک لیست سازمان صادرات مدل شتابان تحقیقات بازاریابی بین المللینوع تصمیماتنوع اطلاعات مورد نیاز سایر اطلاعات برای بازارهای بین المللی؟اطلاعات بازاریابیمنابعی که از طریق آن ها می توان به برخی از اطلاعات مربوط به صادرات کالا و خدمات دست یافتگزینش بازارها:سیاست های گزینش بازاررویه های گزینشاستراتژی های گزینشماتریس قوه رقابتی معیارهای اصلی در تعیین استراتژی ورود به بازاراستراتژی های مختلف ورود به بازارهاصادراتهمکاری مشترکسرمایه گذاری مستقیمانواع حرکات استراتژیانواع استراتژی های رقابتی رهبری هزینهاستراتژی تمایزعوامل ایجاد تمایزاستراتژی کانوناهدافکلید کامیابیاصول استراتژی رقابتی کانوننکات مهم در برنامه ریزی صادراتعناصر آمیخته بازاریابی که برنامه بازاریابی را شکل می دهندعوامل و نکات مربوط به محصولات صادرات رقابت پذیری محصولات صادراتیقیمت گذاری معکوسمعاون یا مدیر کل صادرات- سیاست ها و برنامه های توسعه صادرات